onsdag 7 oktober 2009

Smärta

Imorgon gör jag sista smärtbehandlingen för denna gång, det har funkat ganska bra. Jag har ju alltid haft hjälp med nån som kör och hämtar mig då jag sövs ner och inte får köra bil. Min kära svärfar Börje ställde alltid upp för mig men nu är han borta.....hans hus intill vårt står tomt....det är TOMT här.
Men hans kompis som vi kallar "Pott" ska hyra det känns tryggt när han flyttar in . Han är alltid hjälpsam han med .
Men i alla fall har jag åkt med Lena min granne in på morgonen och sjukbil hem lite jobbigt att vänta då jag blir så yr...men det går....dom fixade ett rum jag kunde ligga och vila. Olika chaufförer varje dag roliga gubbar alla. .....lite synd om hundarna som alltid åkt med Börje in och åkt runt lite med honom under tiden....men dom får vänja sig vid detta också ju..vi alla har varit lite bortskämda med Börjes hjälp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar