måndag 12 oktober 2009

HELGEN

I fredags for jag och vännen Helén ner mot Småland för Sveriges Fjäderfä Klubb hade sin årliga utställning. Det är alltid trevlig komma ner dit människorna är så snälla och hjälpsamma. Arne som vi skulle få låna en stuga av han hade tagit hand om min trio Aracuana som kom redan på torsdag, han är jättesnäll och han hade så fina höns och det gick några STORA Skånegäss där jag har aldrig sett så stora.Och vilken gullig liten stuga vi fick hyra så lågt till tak och hemtrevlig med fina pelargoner i varje fönster. Marie min kära vän hon tog hand om mina Moderna Engelska Stridshöns som jag beställt av Christer Larsson. Så nu finns den vackra färgen björk här eller som dom heter svart silverbröstad nu. Och visst blev det några till MES jag är ju så kär dessa djur. Helén hon var så nöjd hon fick ju köpa av Marie svarta dv silke helt otroligt söta så hon var så lycklig. Resan ner gick så bra och lika hem , så nu är vi så glada över denna resa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar