tisdag 4 augusti 2009

Afternoon Tea

Fick ett brev av min vän Tina en inbjudan till Afternoon tea och idag var jag dit. Det var så trevligt vi var fyra damer över några koppar te, och jättegott bröd till naturligtvis nybakta scones och med tillbehör allt på Engelskt vis. Jätteskoj var det vi alla var ju "hönsdamer" och snacket gick om detta ämne då.
Efteråt följde jag med Helén hem och fick med mig ett par Mignon. Det är några år sen jag gjorde mig av med alla ankor. Har saknat dom så men förstår ju att jag inte kan ha det som förut, men ett par ska jag väl klara av. Dom ger ju så mycket glädje med sitt gapflabbande. Tack Tina och Helén och Berit för en trevlig EM.

1 kommentar:

  1. Hej Carina !

    Tack själv för att du kom. Tycker själv att det blev en trevlig eftermiddag. Vi gör om det fler gånger

    Tina

    SvaraRadera